תפריט

מהם הרכבים המשפחתיים האמינים בשוק

הצרפתייה, הספרדייה והאמריקאית הוותיקה

אם גם אתם מחפשים רכב משפחתי שמעניק לבעליו את "השילוש הקדוש" (אמינות – בטיחות – חסכוניות), אין כל ספק שרנו הצרפתייה תענה על מבוקשכם. רנו מגאן גראנד טור, למשל, נחשבת לבטוחה במיוחד (6 כריות אוויר, מערכת בקרת סטייה וניטור מרחק), חסכונית (ליטר דלק ל-27 ק"מ על פי נתוני היצרן בדגם הדיזל, 1 ל-1 ל-13 בדגם הבנזין), מרווחת ונוחה. גם דגם הגרנד קופה נחשב אהוב במיוחד, בזכות מנוע הטורבו הקטן (1.2) והעוצמתי, האבזור המרשים והעיצוב היפהפה.

משפחת פורד אחראית לכמה מדגמי הרכבים הנמכרים ביותר בהיסטוריה. פורד פוקוס, המיוצרת בספרד, הפכה במהירות לסיפור הצלחה בישראל, באירופה ובעולם כולו. היא מציגה ביצועי מנוע מרשימים במיוחד (150 כוחות סוס), ספורטיביות במראה ובחוויית הנהיגה ואמינות גבוהה. גם שברולט קרוז האמריקאית מצוינת בדגמים המשפחתיים החדשים (במיוחד דגם פרמייר), בעיקר הודות לאבזור המפנק והאמינות האמריקאית המנצחת – לא רואה מוסך!

יונדאי וקיה – אהבה מנסיעה ראשונה

אי אפשר לדבר על רכב משפחתי אמין מבלי להזכיר את האימפריות האסייתיות יונדאי וקיה. הראשונה מציגה דגמים משפחתיים נפלאים, בראשם איוניק ההיברידית , עם הגיר הרובוטי כפול-המצמד, תא המטען הענקי, וכמובן, כיאה לרכב היברידי – אמינות וחסכון כספי מעולים. גם דגם אלנטרה יספק לכם כל מה שצריך מרכב משפחתי – נוחות נסיעה, בידוד מרעשים, התנהגות כביש מרשימה ואמינות, אמינות, אמינות.

קיה פורטה היא ה"שמנה והסלתה" של דגמי קיה המשפחתיים. רכב שנמכר כל חצי דקה ברחבי העולם, הרבה בזכות הנדסת האנוש המצוינת שבו, כמו גם המרווח בתא הנוסעים (בעיקר מאחור) והעובדה שיש לא מעט בעלי פורטה שבמשך 5-6 שנים לא ראו מוסך אפילו פעם אחת, למעט לטובת טיפולים שוטפים.

מזדה וטויוטה – סיפור של הצלחה

לקראת סיום, נספר על שני היצרנים האהובים ביותר על הישראלים בעשור האחרון, עם הדגמים הנמכרים ביותר – ה-"3" של מאזדה וה"קורולה" של טויוטה. מאזדה 3 מצוידת במנוע 2.0 ליטר עוצמתי, ועל אף העובדה שיש רכבים חסכוניים ממנה, היא אמינה בצורה בלתי רגילה ובעלת מראה יוקרתי – מבפנים ומבחוץ. לטויוטה קורולה פשוט אין חסרונות. מערכת בטיחות מצוינת, נוחה מאוד לנסיעה בעיר ומחוצה לה, מרווחת מאוד, וגם אם פעם בכמה שנים זקוקה לתיקון במוסך, הביקור לא יעלה לכם יותר מדי.

רכבים משפחתיים טובים נוספים הם סקודה אוקטביה, סוברו אימפרזה ועוד. קנייה נעימה!

קבלת ייעוץ / הצעת מחיר או שירות לקוחות :

השאירו פרטים ונציג שלנו יחזור אליך

באנר קפה במוסך מורשה בפתח תקווה

בדיקת הרכב לפני טסט >

הכן רכבך לטסט ובצע בדיקות מוכנות כללית לקראת הגעתך למכון הרישוי