תפריט

כיצד ניתן להפחית במחיר ביטוח לרכב על ידי השוואת מחירים

ביטוח רכב הוא הוצאה גדולה שכרוכה באחזקת רכב, אך אפשר וכדאי לנסות להוזיל אותה בכמה מאות שקלים מדי שנה. יש היום תחרות גדולה בין חברות הביטוח, תחרות שמאפשרת לצרכן השוואת מחירי ביטוח לרכב של הפוליסות ואפשרות לבנות לעצמם ביטוח שמתאים לצרכים שלהם,

כך יהיה ניתן לחסוך לא מעט כסף.

גם להיסטוריה של הרכב יש פרמטר במחיר הפוליסה וגם לתאונות ולתיקונים שהרכב עבר. כל דבר משפיע על הפוליסה וכדאי לדעת מה. להלן מספר עצות איך להפחית במחירי הביטוח.

ביטוח חובה, מקיף, ביטוח צד ג' השוואת מחירים

מה שמשפיע על מחירי הביטוח הוא סוג הביטוח לרכב. ביטוח חובה הוא ביטוח זול יחסית, מכיוון שהוא מכסה רק נזקי גוף. ביטוח צד ג' מכסה את הנזק שנגרם לרכב עצמו או לרכוש של הצד השלישי (לדוגמא במקרה של תאונה דרכים או פגיעה במשהו) ביטוח מקיף הוא ביטוח שמכסה את כל מה שנאמר ובנוסף, נזקים שנגרמו לרכב המבוטח.

ביטוח מקיף הוא המשתלם ביותר והמבוקש ביותר, כיוון שאם יש תאונה, פריצה, גניבה של רכב, הוא הביטוח שיכול להבטיח פיצוי על נזק שיכול להגיע להרבה כסף. יחד עם זאת, ישנם מקרים מסוימים שיהיה משתלם להוזיל את ההוצאה החודשית על ביטוח ולהסתפק רק בביטוח שהוא צד ג', במקרה שהרכב המבוטח ישן והשווי שלו די נמוך.

השוואה בין הפוליסות של חברות הביטוח

מחיר של ביטוח רכב מורכב מכמה פרמטרים; גילו של הנהג, הוותק שלו על הכביש, היסטוריה של התאונות שלו, סוג של הרכב ועוד. הרבה חברות מוסיפות או קומת המגורים של הנהג – נתונים שיכולים להשפיע על גניבה, וחישוב של פוליסות הביטוח שונה אצל כל חברה. לכן תמיד יהיה מומלץ לערוך השוואת מחירי ביטוח לרכב ולבדוק מספר חברות ביטוח או סוכני ביטוח כדי לשקלל את המחיר הטוב והנכון ביותר.

כל חברה מסתמכת על נתונים מסוימים כשהיא קובעת את המחיר הפוליסה שלה. זאת הסיבה שהמחירים יכולים להשתנות ולכן רצוי לבדוק במקביל כמה חברות לפני קבלה של כל החלטה וחלילה לא לטעות שכולן מספקות את אותו הביטוח.

תוספות והטבות בביטוח המקיף

במידה ועשיתם ביטוח מקיף, כמו רוב האוכלוסייה, תוכלו עדיין להוזיל את המחיר אם תשילו ממנו את כל התוספות שאתם לא צריכים, כמו לדוגמא: אם ברכב ינהג נהג אחד בלבד או שניים, ניתן להגדיר את הביטוח שיכסה רק את השניים הללו בלבד ולהוזיל מאוד את העלויות.

בנוסף, ביטוח נהג חדש – שזה אומר שבמידה וברכב עומד לנהוג נהג צעיר, אזי הפוליסה תהייה יותר יקרה. לכן מומלץ אם יש כמה רכבים בבית, לבטח רק רכב אחד מכל שלושת הרכבים בביטוח 'נהג צעיר'. עוד כדאי לדעת שאם הנהג הצעיר משתמש ברכב רק בימים מסויימים, יש אפשרות לבטח את הרכב לתקופה מסוימת כמו לדוג' לארבעה ימים בלבד, וכך לחסוך ביטוח בימים שאינו נוהג בהם.

קבלת ייעוץ / הצעת מחיר או שירות לקוחות :

השאירו פרטים ונציג שלנו יחזור אליך

באנר קפה במוסך מורשה בפתח תקווה

בדיקת הרכב לפני טסט >

הכן רכבך לטסט ובצע בדיקות מוכנות כללית לקראת הגעתך למכון הרישוי