תפריט

טיפים לקניית רכב מאזדה יד 2

קניית רכב מאזדה יד 2 – למה לשים לב?

מתכננים לרכוש רכב מאזדה יד 2? קחו כמה טיפים לתשומת ליבכם בטרם אתם מבצעים רכישה:

  1. בדיקת הרכב – מוכרים רבים טוענים כי הרכב לא עבר שום תאונה. אף פעם על תסתמכו על אמירות כאלו. קחו את הרכב לבדיקה במכון מקצועי, זה שווה את הכסף.
    בנוסף, אם בעל הרכב באמת התחייב בפניכם שהרכב לא עבר אף תאונה, נהוג להחתים על זכרון דברים ואם במכון מצאו שאין כך הדבר, הוא אמור לשלם על הבדיקה.
    שמו דגש על המערכות האלקטרוניות ברכב, המנוע ומחשב הרכב במוסך היבואן.
  2. בדקו את כל המסמכים הקשורים לרכב – שימו דגש על מספר הקילומטרים שהרכב עבר, כמה בעלים היו לרכב לפני כן, בקשו תעודת זהות מהמוכר.
  3. בדקו את הרכב רק באור יום – בלילה אי אפשר לשים לב לפרטים שרואים באור יום. זה הזמן לבחון הפרשי צבע, עיוותים בפח, להסתכל שהריפודים מקוריים,
    לפתוח את מכסה המנוע לשאול מתי פעם אחרונה הוחלף המצבר ואם יש עליו עדיין אחריות.
  4. בדקו האם הרכב עבר טיפולים במוסך מורשה מאזדה או במוסך לא מורשה. לכל רכב אמור להיות ספר טיפולים מעודכן במידה וטופל במוסך מורשה.

בנוסף, בנסיעת המבחן שאתם עושים, שימו לב לרעשים, בדקו האם הנסיעה על הכביש חלקה, בדקו את המערכות החשמליות ברכב, את המזגן ואיך הרכב בולם ופונה.

מאזדה יד 2 – דגמים נבחרים

אם אתם מתלבטים לגבי איזה רכב שווה לכם לרכוש מהמותג מאזדה, הנה כמה מההמלצות שלנו…

  • משפחתי מאזדה 3 – נותנת מענה מלא על רוב הצרכים של המשפחות בישראל. נוחה גם מלפנים וגם מאחור, מערכות בטיחות מתקדמות, אחיזת כביש טובה,
    מאובזרת כהלכה ובחלק מהגרסאות יש גם שדרוגים נחמדים כמו גג שקוף חשמלי, כניסה ללא מפתח וריפודי עור.
  • רכב מנהלים מאזדה 6 – לא סתם היא זכתה בתואר רכב המנהלים הטוב ביותר. מנוע עוצמתי, בעלת מראה אלגנטי מרשים, מימדים מכובדים, מרווחת מלפנים ומאחור,
    מושבי עור ברמת גימור גבוהה, תוספת משטחי כרום בולטים יותר, פנסים היקפיים בטכנולוגיית LED, חישוקי גלגלים מעוצבים וזו רק ההתחלה. הנדסת האנוש של מעולה ומערכת המולטימדיה בהחלט תואמת את הצורך האנושי של שנת 2020.
  • קרוסאובר מאזדה MX5 – אם ספורטיבי זה הקטע שלכם, ה-MX5 תתן לכם להרגיש בעניינים. עיצוב משגע, נוחות נסיעה לא רעה בכלל לרכב מהסוג הזה, מורכבת בצורה נפלאה, אחיזת כביש טובה, חסכונית בדלק ויש לה יכולת דינמית. המנוע עבר שינוי בדגמים החדשים מה שהגדיל את חדות התגבובה שלה.

קבלת ייעוץ / הצעת מחיר או שירות לקוחות :

השאירו פרטים ונציג שלנו יחזור אליך

באנר קפה במוסך מורשה בפתח תקווה

בדיקת הרכב לפני טסט >

הכן רכבך לטסט ובצע בדיקות מוכנות כללית לקראת הגעתך למכון הרישוי