תפריט

טיפול ברכבי פורד

חברת פורד נחשבת לאחת מיצרניות הרכב המובילות והאיכותיות בעולם, ורכביה נמכרים בהצלחה בכל רחבי תבל. כמו כל יצרנית מכוניות, גם חברת פורד מצרפת לכל רכב הוראות יצרן ייחודיות, המפרטות את מועדי ואופן הטיפול בו. את הטיפולים מספק מוסך פורד מורשה שמתמחה בסוג זה של רכבים, ומכיר את דרישות הטיפול על בוריין.

טיפולי עשרת אלפים לרכבי פורד

אחד הטיפולים החשובים ביותר שאותם מחויב כל רכב לעבור, הינו טיפול עשרת אלפים. מדובר בטיפול תקופתי שוטף שיש לעשות בכל עשרת אלפים ק"מ, במטרה לוודא את תפקודן וכשירותן של המערכות הכלליות. הטיפול מורכב מהחלפת שמנים ונוזלים בטרם יאבדו מאיכותם ויעילותם, וכמו כן מוחלפים מצתים, מסננים, פילטרים ופלטינות. יחד עם זאת, בחלק מרכבי פורד ובהתאם להוראות היצרן נדרש טיפול חשוב זה רק בכל 15 אלף ק"מ.

טיפולים תקופתיים לרכבי פורד

טיפולים תקופתיים הם טיפולים שיש לבצע באופן שוטף אחת למספר שנים ברכיבי הרכב השונים. דחיפות ביצוע הפעולות רשומה בהוראות היצרן והיא משתנה בין כלי הרכב, כמו בדוגמאות הבאות:

  • החלפת רצועת תזמון – הרצועה נועדה לסנכרן בין פעולות סגירת ופתיחת שסתומי המנוע לאילו של הבוכנות. רצועת תזמון שאינה מוחלפת במועד עלולה לגרום לעיקומם של השסתומים ולכיבוי המנוע, ומדובר בתיקון שיסתכם בסכומי כסף גבוהים הכרוכים בהחלפת ראש מנוע.
  • החלפת נוזל קירור ונוזל בלמים – יש לבצע בדרך כלל אחת לשנתיים.

מעקב אחר טיפולים תקופתיים

עקב החשיבות המרובה של ביצוע טיפולים במועד, יש לקיים מעקב שוטף אחר המועדים בהתאם להוראות היצרן. מעקב זה עשוי להתבצע באופן אישי על ידי בעלי הרכב, או בעזרת התרעות הנשלחות על ידי מוסך פורד מורשה של המכונית. כמו כן, מוסך מקצועי ואיכותי יספק לבעלי רכב פורד ייעוץ והכוונה באשר לטיפול ונהיגה נכונים, שיסייעו לשמור על תקינותו ובטיחותו של הרכב לטווח הארוך.

תיקון תקלות ברכבי פורד

במידה שמתגלה תקלה ברכב פורד חשוב להגיע כמה שיותר מהר אל מוסך פורד מורשה, על מנת לקבל את השירות המקצועי והאיכותי ביותר לרכבכם. יש לזכור כי ככל שמחכים יותר זמן לפני תיקון התקלות, הבעיה עלולה להחמיר ולסכן את בטיחות הנוסעים ברכב.

בדיקות כלליות לרכבי פורד

כל רכב פורד המגיע למוסך מורשה, בין אם לצורך בעיה ספציפית או לטיפול שוטף, עובר גם בדיקה כללית. כלומר, הבדיקה נוגעת לא רק לחלקים מסוימים הדורשים טיפול, ומטרתה היא לאתר כל בעיה נוספת ברכב. הבדיקה מקיפה בין היתר את שלדת הרכב, בלמים, מנוע, מתלים, צמיגים, משאבות, רצועות, מערכת מיזוג אוויר, בדיקת אורות, אלטרנטור, בדיקת אגזוז ואיתור של נזילות. יש לציין כי הבדיקות מבוצעות בעזרת מכשור ממוחשב, והן מבטיחות את תקינות הרכב ובטיחות נוסעיו.

חשיבות הטיפול במוסך פורד מורשה

פנייה אל מוסך פורד מורשה מבטיחה לכם את הטיפול הטוב ביותר, ומהווה ערובה לכיסוי הוצאות התיקון על ידי אחריות היצרן. במוסכים מורשים עובד צוות מקצועי המתמחה בסוג זה של רכבים, ואשר נעזר בציוד ובמערכות הטובות והמתאימות ביותר לטיפול ברכבי פורד. כמו כן, מוסכים אלו מחזיקים רק חלקי חילוף מקוריים, ועובדיהם מכירים את כל הוראות היצרן והעדכונים האחרונים בתחום. כל היתרונות הללו ועוד רבים אחרים הופכים את הטיפול במוסך מורשה ליעיל, חסכוני והטוב ביותר עבור רכבי פורד.

קבלת ייעוץ / הצעת מחיר או שירות לקוחות :

השאירו פרטים ונציג שלנו יחזור אליך

באנר קפה במוסך מורשה בפתח תקווה

בדיקת הרכב לפני טסט >

הכן רכבך לטסט ובצע בדיקות מוכנות כללית לקראת הגעתך למכון הרישוי