תפריט

הדרך המהירה והפשוטה לטרייד אין לרכב

באם יש לכם רכב ישן, ייתכן שהבנתם כבר שעליכם להתקדם הלאה: למצוא רכב חדיש יותר, שיתפקד טוב יותר על הכביש, ושיתאים לצרכים שלכם במלוא מובן המילה. הבעיה היא שעלויות רכב חדש בישראל כיום גבוהות במיוחד, ולא כולם יכולים לעמוד בהן. ובכל זאת, יש בנמצא פיתרון שהפך ליעיל במיוחד בשנים האחרונות, ואשר בכוחו להפוך את חלום רכישת הרכב החדש למציאותי. לפיתרון הזה קוראים טרייד אין.

קווים לדמותו של הטרייד אין

העיקרון הבסיסי של עסקת טרייד אין לרכב פשוט מאד: האדם מוסר לרשותה של חברת הטרייד אין את הרכב הישן שלו, אשר מעריכה את השווי הנוכחי שלו. לאחר הערכה זו, עומד לרשותו של הנהג סכום כסף, בהתאם לשווי שהוגדר, באמצעותו הוא רוכש כלי רכב חדש מבין אלה המוצעים על ידי חברת הטרייד אין (ואגב, מרבית חברות הטרייד אין מחזיקות במבחר מרשים של כלי רכב, בכל תקציב). במהלך העיסקה, עלות הרכב הישן מקוזזת ממחיר הרכישה של החדש, מה שהופך את הרכישה לנגישה הרבה יותר מבחינה כלכלית.

מאפיין עיקרי אחר של עסקאות הטרייד אין נוגע לגמישות המוצעת על ידי חברת הטרייד אין, למשל בכל הנוגע לתנאי התשלום על הרכב החדש . פריסה לתשלומים למשך תקופה ארוכה, למשל, היא בהחלט בגדר אפשרות.

זמן שווה כסף. ולכן חשוב לחסוך בזמן

עסקת טרייד אין לרכב הופכת את הליך הרכישה של הרכב החדש, וה"היפטרות" מהרכב הישן, למהיר הרבה יותר. כולנו מכירים את החודשים הארוכים שנדרשים על מנת למכור את הרכב הישן, אם בכלל. מעבר לפרסום המודעה באתרי האינטרנט או העיתונים (שכרוך לא פעם בתשלום), יש להיפגש עם לא מעט רוכשים פוטנציאליים, להתמקח איתם ולקבל פעמים רבות את התשובה "לא". בהתחשב בעובדה שזמן בחברה המודרנית שווה הרבה מאד כסף, ברור שכל פיתרון שיכול למנוע את ההליך המסורבל הזה, צריך לקבל עדיפות.

עסקאות טרייד אין מציעות את כל זה בדיוק. יש גורם אחד מולו יש צורך להתנהל, והוא חברת הליסינג בלבד. את כל התהליך, החל מהערכת השווי של הרכב הישן, דרך סקירת כלי הרכב המוצעים למכירה ועד לחתימה על ההסכם, אפשר לבצע תוך פרק זמן קצר במיוחד. גם השקט הנפשי של הנהגים, שמגלים כי אבן כבדה נגולה מליבם, ראוי להתייחסות, מהבחינה הזו. מה גם שחברות הטרייד אין נוטות לשדר אמינות מלאה, מה שלא ניתן לומר, כמובן, על גורמים במגזר הפרטי.

כך עושים זאת נכון

עסקאות טרייד אין בישראל ניתן לעשות באמצעות מספר לא מבוטל של חברות, לרבות חברות רכב, חברות ליסינג או יבואני רכב. אפשר בהחלט להעריך מראש את שוויו של הרכב, או אפילו לקבל "הצעות מחיר" מיותר מגורם אחד. חשוב לבחון את מגוון כלי הרכב שמציעה החברה, ללמוד מהן אפשרויות התשלום ולעמוד על הסכומים המדויקים שיידרשו מהנהג בכל רגע נתון.

קבלת ייעוץ / הצעת מחיר או שירות לקוחות :

השאירו פרטים ונציג שלנו יחזור אליך

באנר קפה במוסך מורשה בפתח תקווה

בדיקת הרכב לפני טסט >

הכן רכבך לטסט ובצע בדיקות מוכנות כללית לקראת הגעתך למכון הרישוי